Wednesday, December 7, 2011

Si pencuri Hati

:: gambar yang saya edit sendiri ::

nak discribe gambar yang saya cuba untuk pamerkan kat semua. sebenarnya gambar ni tak de snow. tapi saya tambah untuk menonjolkan lagi emosi dan suasna yang saya alami sekarang. perasan tak, gadis dalam gambar ni tengah calling. maksud gambar ni adalah, emosi yang tak stabil. actully sekarang abang sayang langsung tak contact saya. saya tak kesah tapi kadangkala saya sering cari dan call dia. walaupun hpn dia on, tapi dia langsung tak angkat. dah hampir 1 bulan lebih kita orang tak contct . dah lha saya sering rindu kat dia. dia rindu ke tak kat orang kat sini saya pun tak tahu lha.saya cuma takut kalaw hpn dia kat mak dia. well, anak mak lha katakan. sampai bila hubungan kita jadi macam ni wan?  sampai kita ditakdirkan berpisah begitu saja tanpa sebarang pemutus suara ke? tak kesian kat orang yang tunggu awak ke wan?

Baiklah sampai sini ja entry melalut saya. Assalamualaikum.
Hubby, please lha angkat hpn bila abby call. kenapa hubby tak nak angkat? hubby nak suruh abby tunggu lama-lama sampai suara permpuan tu keluar ke? nak suruh prepaid abby habis macam tu je ke? hubby, kejam sangat ke abby sebelum ni? apa dosa abby yang abby dha buat kat hubby? tapi kalaw dha hubby tak sayang lagi kat abby. lepas kan abby dan tinggalkan je lha abby sorang-sorang tanpa peneman. abby redha kalaw dha takdir kita berdua begitu sayang. ;'(



Awak adalah Sahabat yang paling saya sayang

No comments:

Post a Comment